Referat fra medlemsmøte 27. mai.
- Tom Erik Smedal
- 28. mai
- 1 min lesing
Til tross for godt sommervær, stilte det alikevel opp 8 sjakkspillere til en hyggelig kveld ved brettene. Det er vi godt fornøyde med – når sola skinner og gradestokken stiger, vet vi at konkurransen om fritiden blir litt tøffere.
Det ble som vanlig spilt mange spennende partier, og i toppen var det Theis of Hans Magne som var sterkest denne gangen.
Turneringen ble spilt som lynsjakk med 5 minutters betenkningstid uten tillegg i 4 runder, pluss 2 runder med 12 minutt tenketid.
Som alltid bød kvelden på både raske avgjørelser, kreative trekk og flere jevne oppgjør. Vi minner om at vi frem til juli møtes hver onsdag kl. 18.00 på Folkebiblioteket i Tvedestrand.
Enten du er erfaren turneringsspiller eller bare har lyst til å prøve deg på sjakk, er du hjertelig velkommen innom.
